Svacka, men nu kör jag igen!

Hade en svacka kostmässigt förra veckan, veckan efter Oliver varit sjuk.
Skyller på mental och fysisk trötthet efter att ha haft båda barnen hemma hela dagarna och då inte vid sitt vanliga glada humör....
Alla kan ju ha en svacka, huvudsaken är ju att man kommer ur den igen =)
 
Så nu kör jag med bra kost och mycket motion igen.
Framförallt är det kosten som blir lidande så fort jag hamnar i svackor.
 
Ett rejält bakslag är dock att jag fått ont i knäna efter att jag pressade med lite för många minuter löpning för två veckor sedan.
Såpass ont att det är lite svårt att gå i raskt tempo till en början innan jag blivit ordentligt varm.
Surt, men det är bara att bita ihop och köra pw, crosstrainer och cykel tills jag lättat helt enkelt.
Och köpa nya skor och hoppas att även det kan underlätta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback