Måden som gud glömde

Denna månaden går nog till historien som vår sjukaste. Som i sjukdomssjuk.
Rasmus har nu varit förkyld mer eller mindre två månader i sträck och igår konstaterades det att han har en infektion i kroppen, så nu har han fått annan dos av medicin, dock ingen antibiotika.
Idag verkar han något piggare så jag håller tummarna för att det ordnar upp sig snabbt!
Oliver toppade förkylningen med en öroninflammation och äter penicillin som han hatar, men med chokladmuta går den ner efter lite bråk.
 
Rasmus har haft två stabila ögoninflammationer också, så tvättmaskinen har verkligen fått jobba.
Detta tillsammans med renovering av vardagsrum och sämre nattsömn än vanligt har gjort mig till ett vrak och jag har brutit ihop fullständigt ett par gångr och bara suttit i en hög på golvet och gråtit tills jag känt mig tom.
Tänk att sömn är så nödvändigt för att få lite livskvalitet!
 
Det som hållit mig flytande är promenader, löppass, box och fikakvällar på Magnolia med kompisarna.
Annars vete katten hur jag hade överlevt.
Imorgon börjar april och jag hoppas det blir en betydligt bättre månad och att vi får vara friska.
Särskilt då köks/tvättstugerenovering drar igång i mitten av månaden och håller på i ca sex veckor.
 
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback