Semester i Storbo/Fulufjället dag 4

Så ver det till slut, efter tre nätter, dags för oss att ta farväl av Storbo Adventure Camp och de goa hundarna Skorpan och Kia. Barnen var lite ledsna över att lämna och passade på att gosa extra mycket de sista timmarna.
(null)
 
Nu körde jag mitt första pass och det var rätt skönt att kunna sitta rakt fram och inte med vriden överkropp för att få plats, men blir så trött när jag kör, så Emma tog över igen efter utflyktsmålet Fulufjället.
(null)
 
(null)
Ett kärt återseende.
Besökte Fulufjället hösten 2018 med min kärlek.
Då var naturen färgsprakande höstvacker och det fanns blåbär i massor.
 
(null)
 
(null)
Denna gången lite mer grönt och betydligt varmare.
 
(null)
Killarna var lite imponerade av Njupeskärsfallet ändå. Kul att få visa upp lite svensk mäktig natur.
 
(null)
 
Emma och jag hade bestämt oss för att bada.
I själva fallets bassäng blev det inte, men ca femtio meter nedströms hittade vi en fin liten "bassäng" där vi kunde doppa oss i det kalla vattnet.
Jäkligt uppfriskande kan man ju säga ha ha.
(null)
Sedan for vi vidare mot slutdestination Kristinehamn.
Vi bråkade lite med Google Maps som visade på en massa Circle K-stationer som i verkligheten inte fanns. Blev lite panik när bensinen började ta slut, men även det löste sig.
Det skall väl vara lite spännande att vara på semester?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback