Harmoni

Livet just nu är fint!
Våren är på väg.
Jag har fått heltidsjobb under april månad, då en avdelning på jobbet behöver förstärkning.
Kärleken känns trygg, givmild och glädjefylld.
Min styrka och tilltro på mig själv vänder sakta men säkert tillbaks.
Jag vågar återigen lita på mitt "vetande" och vara trygg i att det guidar mig på rätt väg.
 
Min första inlämningsuppgift på kursen får godkänt om jag bara kompletterar den med referenser. 
Missade det helt. Är ju inte van vid denna typ av studier, men jag lär mig :)
 
(null)
 
Ser fram emot några extra dagars ledighet ihop med barnen nästa vecka när det är påsk.
Håller tummarna för såpass fint väder att vi kan hälsa på pappa och ta en fika på hans altan.
Och kanske häng med kusinen och hans kids om vi har tur.
Annars utelek och testa någon ny actionpark, eller göra ett nytt besök till den i Stenungsund som var en hit.
 
(null)
Kallbadhuset i Ljungskile i söndagskväll efter att jag tagit ett dopp i det salta kalla alldeles ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback