Svenskt helylle möter Amerikansk punk

Häromdagen hjälpte jag några vänner att sälja deras merch under en spelning i Göteborg.
Win/win - de fick hjälp och jag fick se en spelning gratis + att jag fick en tröja som tack för hjälpen :)
 
Tjejen som sålde merch för det amerikanska bandet och jag snackade en hel del.
Hon berättade att några i bandet just ni var lite sura eftersom de inte vågat röka på under ett par dagars tid eftersom vi har lite striktare regler och tull när det kommer till marijuana.
 
Sedan snackade vi lite pandemi och nedstängning och hur det var i våra olika länder.
Berättade att jag hade varit ganska nedstämd i början eftersom det sociala livet helt försvann.
Hon berättade att hon lättat sin ångest genom att ta svamp.
Och jag kände mig sådär helyllig när jag berättade att min strategi för att handeta min pandemistress/ångest bestod av guidade mediationer och löpning.
 
Sedan garvade vi åt de diametralt olika förhållningssätten.
Och alla vet ju att ett gott skratt ändå är det bästa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback