Jul jul, strålande jul!

Äntligen hemma igen efter en lång julafton med massa firande.
Patrik lämnade av mig hemma hos mamma och pappa klockan ett.
Sedan stack vi direkt till farmor och önskade henne god jul.
Eftersom hon skulle bli körd till min faster och farbror fick hon följa med och hälsa på mormor på Toftaåsens Sjukhem också.
Mormor har tyvärr blivit mer och mer förvirrad. Idag var närminnet nästan helt borta och hon pratade bara om sina föräldrar och syskon. Men det kan också varit så att hon var yrvaken eftersom de precis lagt henne efter maten då vi kom dit.

Väl hemma hos mamma och pappa igen satt jag och sov mig genom Kalle Anka.
Sedan lyckades jag för första gången titta klart på "Kan du vissla Johanna".
Efter det kom gästerna. Min kusin och hans tjej var dock inte med eftersom de hade blivit förkylda.
Vi åt och pratade och åt lite till.
Lagom till gröten kom Patrik från sitt firande hos sina föräldrar och anslöt till oss.
Sedan var det dags för dagens andra julklappsutdelning.
Massa bra saker fick jag bl.a. en pulsklocka så jag alltid kan ha koll på min träningsintensitet, mer grejer från BodyShop i julversionen Vanilla Spice. Och pengar att köpa kläder på rean för mm.
En superduperbra jul helt enkelt.

Väl hemma pysslade vi lite sedan har vi spelat filmfrågespel tillsammans.
Nu börjar det bli dags för sängen för min del, så man är pigg till morgondagens julpartajj hemma hos Hasse.
Inveg dessutom min kostym dagen till ära.

 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback