Fu Manchu @ Kulturbolaget, Malmö

Yepp.. i lördags såg vi dem.
Patrik hade varit eld och lågor ett bra tag eftersom han diggar dem som fan.
Själv tycker jag att de är ganska intetsägande, bortsett från ett par, tre låtar.
Men man får ju ställa upp som sällskap om älklingen vill åka liksom =)

Konserten i sig var väl helt ok förutom ett par låtar som flummade iväg alldeles för mycket.
Det slutade med att jag höll på att somna med jämna mellanrum.
T.o.m Patrik var lite besviken efteråt. Han hade förväntat sig lite bättre.
Men kanske var det lite för att de två sista konserterna vi varit på; Clutch och Brant Björk, vart så himla bra.

Här kommer lite bilder i alla fall!

     
     
   

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Grymt. Jag såg ju som tidigare sagt FM för över tio år sedan. Det var bra då, undrar om det är lika bra idag? Humma.

...fan: jag ÄR verkligen gammal. En jävla föredetting. ;D

Postat av: amelie

kul :)

2007-05-14 @ 21:26:16
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Eddie

Kul!

2007-05-14 @ 21:42:41
URL: http://eddiep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback