Halloween - 3 x 30årsfest.

Igår var vi på en riktigt rolig fest.
Det var Nicke och Matte på Musikbörsen + en kompis till dem som fyllde trettio och hade slagit samma kalaset.
De hade hyrt Wartagården på Hisingen och dukat upp långbord och grejer.
Först var det nån fördrink med massa vattenmelon i, själv drack jag mineralvatten eftersom jag körde.
Men den såg himla god ut.

En stund efter att vi kommit dit var det dags för mat.
Det var sallad, potatissallad, rostbiff och bröd med ost. Fanns en vegetarisk pag/gratäng som såg himla god ut för dem som inte åt kött.
Till dessert blev den hemmagjort kladdkaka och vaniljglass. Jag åt av den tills jag fick ont i magen.
Dessutom hade de hyrt in ett coverband - som inte var som vanliga coverband.
Som avslutning körde de "Can I stand next to your fire?" med Hendrix... inte så vanligt att coverband kör den typen av musik.
Ahhh... när jag ser bassister som är så duktiga som han var igår blir jag sugen på att börja öva ordentligt hemma, det är bara det att suget hinner gå över till dagen efter =/

Efter det blev det lite dancing och karaoke. Men då tyckte jag det var dags att ta sig hemåt. Klockan var väl strax före två då och man kan ju säga att kvällen bara flög förbi.
Himla roligt kalas i alla fall.

Jag passade på att få glittra lite extra.
Såhär såg min partyoutfit för igår ut...

   
Och så en sista bild på Patrik som fick ett sug efter ölkorv mitt i natten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback